Awizacja – system do zarządzania transportem i koordynacji z magazynem

AWIZACJA Zadaniem systemu jest wypełnienie luki pozostawionej pomiędzy systemami TMS, pracującymi po stronie przewoźników i dla ich korzyści, oraz systemami WMS. Dzięki koordynacji planów przewoźników (awizowanie pojazdów wg zasad określonych przez zleceniodawcę) i harmonogramowi pracy magazynu, likwidujemy skokowe obciążenie magazynu. Płaski rozkład tegoż obciążenia pozwala na dokładne zaplanowanie wszelkich prac w magazynie oraz likwiduje stres będący przyczyną wypadków i pomyłek.
Możliwość pełnej lub częściowej integracji z systemi klasy ERP, WMS, TMS daje komfort pozyskiwania oraz wyprowadzania informacji w dowolnym systemie np. podgląd zamówień z systemu ERP w Awizacji (opatrzone dodatkowymi komentarzami), drukowanie dokumentów wywozowych (listy przewozowe wg wzoru klienta, CMR i inne), przyjmowanie towarów w Awizacji i przesyłanie danych do ERP, rozliczanie kosztów transportu z uwzględnieniem przeliczenia kursów walut.
Zoorganizowany przepływ informacji, dokumentów oraz wymuszony schemat pracy poszczególnych działów, doskonale wpisuje się w Systemy Zarządzania Jakością, a szeroki zakres ustawień programu pozwala na dostosowanie schematu do istniejącej struktury firmy (ochrona, magazyn, kontrola jakości i inne).
Praca w systemie Awizacja podzielona jest na etapy przeznaczone dla użytkowników wewnętrznych oraz zewnętrznych. Usankcjonowanie schematów dostaw i wysyłek oraz zaangażowanie pracowników działu logistyki, dostawców i przewoźników skutkuje powstaniem harmonogramu pracy magazynu, opartym na w pełni świadomym planowaniu, kompromisowym dla zaangażowanych stron. Wachlarz emailowych komunikatów i potwierdzeń ustawianych w systemie dla poszczególnych sytuacji i języków, zapewnia wymianę informacji pomiędzy przewoźnikiem, a magazynem (czynność - potwierdzenie/komunikat) bez jakiegokolwiek angażowania stron oraz bez względu na bariery językowe.
Wszystkie czynności i ich przybieg jest rejestrowany i zebrany w odpowiednio przygotowane raporty.

  1. Obciążenia magazynu i wydajności.
  2. Terminowość dostaw, kondycja dostarczonego towaru oraz warunki jego przechowywania (ocena dostawcy w Systemach Zarządzania Jakością)
  3. Oceny współpracy z przewoźnikiem, spedycją
    1. Terminowość podejmowanych ładunków
      • Wg trasy
      • Wg przewoźnika
      • Wybrany okres czasu
    2. Ilości podejmowanych ładunków
    3. Terminowość dokonania potwierdzeń przejętych zleceń
    4. Ilości i przyczyn odrzuceń samochodów do załadunku
    5. Prowadzenie analiz finansowych
W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego.


© BTF Projecting

Polityka prywatności aplikacji | Regulamin aplikacji